AND YOU'RE NOT COMING BACK, I GOT A REASON TO CRY

Var hälsade jordbor!

Man kan ju inte annat än att blogga när KB skriver att hon går under av förtvivlan och vanmakt om jag inte bloggar mer??!!!!??? SÅ KB!! THIS IS FOR YOU!!

Fyra veckors praktik har dragit igång, en vecka är avklarad! Jag trivs så superduper bra, har världens bästa klasser som jag undervisar i, och en superbra handledare! Men hujedamig vad krävande det är! Hela tiden måste man vara på topp, alltid glad, superintresserad av allting, kunna svara på alla elevers frågor, helt enkelt vara på alerten ALL. THE. TIME. Och det är jobbigt. Så det är tur det är kul! Sen är det ju extra jobbigt nu när man är student såklart, jag är ju hela tiden uppe på tårna för att jag blir ju bedömd och observerad hela tiden!

Annars då? Jovaaaars. ÅKER TILL LYDIA IMORGON!! Woho! Jag, Millan och Jojjo var det som hade möjlighet den här helgen, så då drar vi ner imorgonbitti och hänger löst! Älskar att träffa mina tjejer alltså. Bah snacka skiit och skratta!
Är ensam hemma ikväll, karln är iväg på bio med sina arbetskamrater. Så jag bah gosade ner mig i soffan för att vila min trötta kropp och mitt slitna huvud, dricker saft och äter chips!! Ska dra igång en bra film med. Typ en riktig tjejfilm som jag aldrig får se för Erik. Nått man typ lipar åt! ÅÅÅH det ska jag göra! Typ Marley och jag eller nått!

PUSS

Kommentarer
Postat av: kå be

tack! nu kan jag härda ut ett par dagar till!!!!!!!

2011-05-08 @ 16:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0