YOU ARE SO MUCH BETTER THAN YOU KNOW

Hello vänner, bekanta, främlingar och förföljare.

Tog en blogg-fri helg. Hade andra lite viktigare saker för mig. Som att äta smörgåstårta men min familj, umgås med min man, träna och ha sovmorgon. Så jag struntade faktiskt i bloggen. HA. What a rebel. Livin on the edge of danger så att säga.

Har varit lite irriterad på mig själv idag. Hade hur mycket tid som helst för att plugga, men gjorde precis ALLT annat än att plugga. Vet inte ens vad jag har gjort? Blir så sjukt irriterad när jag har slösat en hel dag på att göra ingenting när jag kunde ha pluggat och känt mig bra och duktig istället. Är förvirrad och stressad angående kursvalet inför nästa termin också. Vill bara ha ett jobb så att jag kan slippa plugga sen. Är. Så. Trött. På. Plugg.

Men men. Ska träna snart. Springa lite och rensa lilla huvudet. Dagens utmaning kommer znart!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0