HOW YOU GONNA WALK AHEAD IF YOU KEEP LIVING BEHIND?

Tjena kååmpiZzar!!!
Nu är det kväller! Nu sitter jag här, precis hemkommen efter en promenix i kylan med Emelie och Noel! Avslutades som vanligt inne på Coop, alltid nått som behöver handlas! Ska vi köra på dag 3-temat? Vad jag har ätit idag? Spännande......

Dag 3 "det här åt jag idag"

På morgonkvisten åt jag vaniljyoughurt (ni vet den goda med den glada lille bonden på?) fetthalt 2.0 %, gillar inte blaskig youghurt! I youghurten hade jag några russin, för att få lite smak på det hela! Till detta åt jag en smörgås, en lingongrova med rökt kalkon på! Zmazkenz! Drack självfallet kaffe till detta!
Drack elvakaffe hos Emelie, åt ingenting till kaffet eftersom vi tränar nuförtiden och försöker hålla igen på kakorna (går oftast sådär i mitt fall, går desto bättre för henne)
Som lunch (nu kommer avslöjandet) lagade jag baconlindad kycklingfilé kryddad med lite oregano, sås och råris. Detta serverades med en sallad innehållandes sallad, tomat, gurka, majs, fetaost, bacontärningar och vinegrett. SÅ. JÄVLA. GOTT.
Nu under eftermiddag/kväll har jag ätit några bitar godis jag hittade i skafferiet (oups), ett äpple, en halv kiwi för jag tappade kiwisatanskapet på min nytvättade vita tröja, blev förbannad och slängde allt istället (ett exempel på mitt humör). Och nu sitter jag och snaskar lite på salladen som blev över och smuttar på ett glas med tropisk juice!

Såååå. Det var nog det som jag stoppat i munnen idag! Tur att inte den här utmaningen kom på en lördag, för då finns det inga gränser på vad jag låter slinka ner genom strupen!

Dags för HALV ÅTTA HOS MIG!!!!


Kommentarer
Postat av: Svägerskan mohaha:D

Haha va sa vi om godis????;)

Men dne där kycklinge får du allt bjuda på någon gång,lät så gott:D<3

2011-03-17 @ 20:05:29
Postat av: Klara

KLART du ska äta godis! :D :D :D

2011-03-18 @ 16:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0