NO MATTER WHAT YOU THINK, I'LL ALWAYS BE AROUND

Hejhej alla stalkerz!

Idag skulle jag egentligen på ett planeringsmöte med min handledare på min VFU men hon skickade ett litet sms på morgonkvisten och sa att barnet hennes var sjukt så hon vabbade lite. Så mötet blev flyttat till på fredag! Så mina dagsplaner blev en aning rubbade, helt plötsligt hade jag ingenting att göra! Fast det hade jag ju sen kom jag på! Fast först och främst bestämde jag mig för att ta en ordentlig sovmorgon, trots att jag var klarvaken vid 7.45 när vi smsade så låg jag kvar i sängen tills klockan började närma sig halv tio. Busigt värre. Sen gick jag iallafall upp och drog igång en maskin tvätt och satte mig för att dricka kaffe och ta morgonrundan på alla bloggar jag läser.

Nu ska jag snart plugga lite, ska läsa i en trevlig liten bok som kallas "Vägar genom texten"... låter det intressant? Handlar om textanalys. Ska se om den är något att ha. Ska göra 60 instuderingsfrågor till denna lille bok så jag hoppas iallafall att den har något intressant att meddela mig!!

Sen kommer min gosemose hem på lunch. Sen ska jag plugga ännu mera. Och framåt kvällskvisten ska jag och Emelie motionera! Vi ska köpa gymkort också! Fast kanske inte ikväll för Erik skulle fixa det åt mig, han som kan.

Sååååå nu fick ni schemat för hela min lill-dag helt gratis. Så nu vet ni exakt vad jag har för mig! (Jag ska förresten prata en del i telefon också! Har planerat en del telefondejter idag. Ifall ni undrade.)

Borde ju ge er ett musiktips också... Hmm, stalkerz vad ska vi välja idag? JOOO vi tar gosiga Nicke Borgs bidrag i mello! Jag tyckte att han var så himla bra!! Kändes som Backyard Babies, men blev så fint när han stod där helt ensam i sina mysbyxor (?!).. och jag älskar när gitarrsolot kommer. Jag är en liten sucker för instrumentella solon. Älskar big time.




Säger Puss och hej nu då. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0