JUST PROMISE ME YOU'LL THINK OF ME EVERY TIME YOU LOOK UP IN THE SKY AND SEE A STAR





Här sitter jag och är lite härligt cool och avslappnad. Färgar utväxten och äter lakritsal (typ nummer 1 godaste godisarna någonsin) och väntar på att Halv åtta hos mig ska dra igång! Ser ni förresten mitt fina gula nagellack? Det är klart ni gör. Jag visar ju fingrarna på båda bilderna, daah. Men iallafalll. Det är asfint, ser lite ut som jag har en liten sol på alla fingrar. Fiiint.
Tränade imorse! Köpte gymkort igår, så igår tränade jag och Erik lite och idag var det jag och Emelie som körde hårt på gymmet! Nu jäklar ska kroppen tajtas till! Fast mest gör jag det för att känna mig piggare och för att min kropp ska må bra. Jag har ju inte varit så duktig på att ta hand om lille kroppen min, så det är väl dags nu!

Annars då? Jag flirtar rätt snyggt på bild nummer 2. Jag har skitsvårt för att blinka med ena ögat bara, det andra vill också blundas med. Jag roar min pojkvän rätt bra när jag ska blinka snyggt med ena ögat och det istället blir en grimas utan dess like av det hela.

Gjorde föresten en superdupergod kycklinggryta idag. Smazkenz. Skulle tagit kort så ni kunde fått drömma er bort till mina kulinariska läckerheter. Ikväll är det Plus på tv. Familjen Lilja-Carlboms favoritprogram på hela veckan (tillsammans med Halv åtta hos mig (och Sportnytt fast det är bara ena halvans favorit))

Näääh dags att skölja ur håret och se om de blivit någon ordning på det!

Kramiz stalkerz

Kommentarer
Postat av: boddan

Jag älskar och saknar dig asa-dunder-mycket!

schysta naglar, hihihihIihihihihi ;-)



youre fucking perfect btw :)

pusssspusssspussss

2011-03-05 @ 14:44:18
Postat av: klabban

HEHEHIHIHOHO sköning där!

2011-03-08 @ 17:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0