JAG SKA ALDRIG LÄMNA DIG, DU SKA ALDRIG NÅGONSIN SE MIG GÅ

Hej hej alla trogna läsare!

Nu ska jag berätta en liten berättelse för er. För typ en vecka sen, så gick båda Eriks datorer sönder. Den ena skickade han iväg till nått ställe i ett annat land för lagning, och den andra stationära, den står här i ett hörn. Så igår hämtade jag min dator i Linköping, för jag känner mig lite halv utan dator. Och den fungerade toppen i typ 30 min. Sen gick det helt plötsligt inte att komma in på internet längre. Så vi blev lite irriterade båda två. Sen helt plötsligt fungerade Internet Explorer, men varken Mozilla eller Spotify. Så vi la ner våra försök att fixa skiten och stängde av. Sen idag tänkte jag att nu ska detta fixas. Och NU FUNGERAR DET. ALLTING!!!!! Jag vet inte riktigt hur jag gjorde, men det är inte viktigt. Det viktiga är att internetet fungerar igen. Hallelujah.

Annars då? Tvättar en massa tvätt. Ska snart upp till svärisarna och äta mat, det är skönt att slippa använda fantasin till att laga mat ibland :) Ska börja klura lite på min artikel TG2 som ska skrivas. Och så ska jag plugga lite annat, grammatik t.ex.

Förra veckan hade jag praktik, som slutade med att jag vikarierade istället, tjänade lite pengar! ÄLSKADE DET! Inte bara pengatjänandet utan att undervisa. Det var en helt annan grej att vara lärare "på riktigt" och att vara lärarstudent. Vill vara färdigpluggad NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU.

Nej nu ska jag snöra på mig skorna!

Puzz hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0