I'M GONNA TELL YOU NOW, THAT YOU'RE ALWAYS NUMBER ONE

Dag 4 - min dag.

Oj oj, håll i hattarna nu gubbar och gummor. Nu ska ni få höra om min spännande dag! Vad kan hon ha hittat på idag tänker ni nu? Här ska ni få höra!
Jag vaknade imorse. Steg upp, gjorde iordning kaffe och frukost, diskade lite. Fick sms från Emelie, hon var lika irriterad som jag över att det hade snöat typ 20 cm under natten! Vi bestämde oss för att fortsätta vår diskussion på facebook-chatten, så det gjorde vi. Jag smuttade på mitt kaffe och kikade med ena ögat på Malous alltid lika härliga Efter Tio! Pratade lite med min Lisa på msn också, hon berättade om sin galna morgon, fick mig att glömma min irritation över snön för en stund!
Sen vid 10.45 skulle jag och Emelie träna, så jag bytte om. Precis när jag bytte om så ringde Emelie och sa att hon inte kom ut med vagnen, för det var igensnöat, så hon var tvungen att skotta. Så jag fick vänta en stund tills hon skottat klart. SEN kom vi iväg till gymmet. Väl där mötte vi vår svärmor som precis hade tränat klart, så vi stod en stund och snicksnackade om det ena och det andra. Sen tränade vi. Jag sprang 15 min och cyklade 10 min, tränade lår och armar. Oskar kom till gymmet när vi var där också, så vi snicksnackade lite med honom också.
Sen gick vi hem. Jag hade jävulskt ont i min tå när jag gick hem, så gick nästan och svor för mig själv. Haltade också. Men det syntes inget sen ändå, konstigt tänkte jag, men ryckte på axlarna och duschade istället. Sen kom Erik hem från jobbet och ställde sig och började veva ihop lite köttfärssås och spaghetti. Jag hjälpte till med dukningen när jag var klar med att torka håret och klä på mig och sånt man gör när man har duschat.
Efter det så kollade vi lite trailers på filmer som vi funderade på att se ikväll, och så bestämde vi oss för att ladda hem två stycken. Sen satte vi oss i soffan. Erik somnade på typ 2 sekunder, så jag facebookade lite, kollade ett O.C-avsnitt, diskade, lockade mitt hår, kletade på mascara....... och nu sitter jag här. Erik sover fortfarande.

Det var min dag så långt. Det är ju dock ett antal timmar kvar på dagen, men det skiter vi i. Ni har ju fått tillräckligt att läsa ändå! Men bara så att ni har ett litet hum av vad vi ska spendera vår fredagskväll med så kan jag säga; äta, se film + äta nått snask, somna. Typ.

Puss

Kommentarer
Postat av: K

HE HE HE HEEEEEEEEEEE :D

2011-03-18 @ 22:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0