I HATE TO BREAK IT TO YOU BABE BUT I'M NOT DROWNING, THERE'S NO ONE HERE TO SAVE

Hej på er mina små förföljare.
Sitter här, mätt och belåten efter min storslagna lunch som jag lagade för att överraska min lille man på hans lunch! Men ni får inte veta vad jag lagade för smarrigt förrän senare när jag ska berätta för er vad jag åt idag. Det var ju dagens tema i lille utmaningen som ni vet! ha!

Jävulusiskt skönt väder idag är det för övrigt. Synd att det skulle börja snöa ikväll och typ hele långe dagen imorgon. Men såg att nästa vecka skulle de bli typ 10 GRADER VARMT !!???!? Glädjedans!!! (dansar glädjedans till The playtones - the king) (typ bästa dans-låten ever!! sprätter i hela kroppen när jag hör den) har gjort en alldeles egen Mello-lista på min spotify!

Nu ska jag göra något vettigt. Typ diska. Kul.........................

puzz


förresten, ni som gick i högstadiet med mig och va med i cabaren!! vad heter den där låten när vi i 8an var kör och sjöng typ "aravara kole vate aravara kole raaaaa ara vara kole vate akaraaaaaa" eller ja typ nått sånt. jag blir galen av att gå och sjunga bara det där men inte veta hur resten går!!! PLIS HELP ME tack!!

Kommentarer
Postat av: sofia

http://www.youtube.com/watch?v=aL8kZ-iVk90



är det denna du menar? :) haha, var tvungen att fråga amanda om vad den hette, fick den med på hjärnan efter att jag läst det här inlägget!

2011-03-17 @ 20:36:13
URL: http://osofiac.blogg.se/
Postat av: ägaren till bloggen

ÅÅÅÅÅH TACK!!!! Jag blev nästan tokig av att gå och rabbla det där konstiga! Den är det ju! Nu ska jag börja sjunga hela låten istället för bara en bit :D

2011-03-18 @ 12:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0