I AM SO TERRIBLE IN LOVE WITH YOU. AND I ALWAYS WILL BE.

Dag 2. Min kärlek

Jag är väldigt kär. Och det har jag varit sen den 19/4 2008 när jag flög hem från Gran Canaria och bara kunde tänka på att jag ville hem till honom. Det var där, den veckan på Gran Canaria när vi var ifrån varandra som jag kom på att vänskapen inte längre bara var vänskap, utan kärlek. Sedan dess har vi gått igenom massor. Massor. Men jag har ändå hela vägen varit säker på att det ska vara vi. Och det är vi. Det är svårt att beskriva och förklara varför jag är kär, eller vad jag är kär i, för det är ju så himla mycket. Det är ju allt med honom, och det går inte att skriva ner i en liten text. Jag älskar att ligga på hans axel, hans lukt, hans humor, hans skratt, hans blick. Älskar hur han snöar in på saker. Älskar att han är den enda som får mig att känna lugn. När jag är stressad, ledsen, arg på världen osv räcker det med att han håller lite extra hårt i min hand för att jag ska känna mig trygg och lugn. Han är mitt hemma helt enkelt.

 

Imorgon är temat "det här åt jag idag". Så det inlägget lär ju inte komma förrän på kvällskvisten. Kan bli intressant, jag äter ju en del. Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0