DIN RÖST, DIN BLICK, DITT SKRATT. DU HAR ÖGON SOM BERUSAR EN NATT.

Hello jordbor!

Sitter för tillfället på el balkongo! Iförd mannens gose-tröja för att inte frysa av blåsten, men herreminje vad skönt det är i solen! Skönt med livslust igen! Synd bara att jag har tidernas ångest kring skolan. vill inte meeeer. Ursäkta mitt klagande kring skolan, men jag är så trött på det. Vill  jobba, tjäna pengar, slippa tenta-ångest, jag-har-pluggat-för-lite-ångest, jag-har-pluggat-fel-grej-ångest, jag-har-fattat-fel-ångest och all annan jäkla ångest som skolan medför!
Har pluggat hela förmiddagen för att känna mig duktig och inte hamna efter, men ändå känner jag mig sjukt dålig. Vet inte varför. Antagligen för att jag inte vill längre. USCH.

Så just nu dricker jag kaffe istället. Försöker rensa huvudet genom solterapi.

Btw så har jag pausat utmaningen lite, den kommer när jag känner för det. Kanske senare, kanske en annan dag. Ni lär märka det.


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0