WHO DO YOU THINK YOU ARE? RUNNING AROUND LEAVING SCARS, COLLECTING YOUR JAR OF HEARTS.




Det här är nog världens bästa låt i min värld just nu, älskar den! Vet inte hur många gånger jag spelat den. Sen är hon snygg också, hehe :)

Annars då? Jodå, sitter här och väntar på att min lill-man ska komma hem från jobbet och äta lite lunch med mig. Har städat lite, men väntar med dammsugningen tills efter lunchen, för annars drar han in massa grus på de nystädade golvet, hehe. Sitter och lanar lite tillsammans med Klara! Vi gör det mesta för att slippa plugga :) Ska nog gå ut och gå sen också, kan va skönt att få lite frisk luft!
Imorgon ska jag fika med Lisa och Klara, kommer säkerligen sitta i flera timmar och bara snacka skit! Ska hämta lite träningskläder från lägenheten i Linköping också så att jag kan följa med Erik till gymmet och springa lite när han gymmar istället för att sitta hemma och äta chips när han är på gymmet.. hehe.

Pyss

Kommentarer
Postat av: lisa bodini

braig låt! <3

2011-02-21 @ 17:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0