ALL I KNOW IS TO KEEP BREATHING

Jag skulle kunna tro att jag lätt är den sämsta bloggaren i världen. Ett tag bloggade jag ju för tusan flera gånger om dagen. Nu får man ju vara glad om jag bloggar en gång i kvartalet verkar det ju som! Men efter påtryckningar och en del efterfrågningar kring mitt bloggande skriver jag iallafall ett litet inlägg nu. Typiskt mig att sätta mig och skriva när jag har pasta kokande på spisen och 8 minuter tills min karl kommer hem och vill ha mat. Hehe. Iallafall.. det ska nog kunna bli något av det här inlägget också!

Idag ska jag plugga. Som jag gör varje dag (när jag inte hittar på andra saker att göra istället). Pluggar grammatik just nu. Oerhört upphetsande. Not. Sen ikväll bjuder Emelie på födelsedagsfika för hon fyller 21 år idag (Grattis grattis igen goding!) så då är jag ju där och fikar självklart. Paj skulle det bjudas på, M-M-M säger mina smaklökar då!

Såå.. nu fortsätter jag visst skriva, 45 minuter senare. Har ätit lunch med mannen min, och druckit kaffe. Och ätit lite kakor (jag har infört en regel, varje dag är det en kak-dag, det ger mig livskvalité att få äta en liten bulle eller kaka till kaffet). Nu ska jag läsa min veckorevyn innan det är dags att plugga lite (eller lösa korsord på Eriks iPhone)

Såååå pyss på er mina trogna och otrogna läsare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0