PLEASE KNOW THAT I AM YOURS TO KEEP



Här har vi dagens musiktips! City and colour - The girl. Älskar såna här låtar. Jag vill bara blunda och njuta av att det finns människor som kan göra såna här fina låtar.

Idag har jag inga direkta planer. Skulle egentligen gått en liten promenad med Emelie nu på morgonen men det hann vi inte med, och det kanske var lika bra eftersom jag inte känner mig helt 100. Hade den sjukaste huvudvärken hela kvällen igår, låg i soffan mellan 15-22 typ .. och idag känner jag mig lite halvdan i kroppen och halsen, så kanske är lika bra att inte utsätta lill-kroppen för kylan som råder därute! Jag sitter hellre här i mina pyamasshorts, dricker kaffe och kikar med ena ögat på Efter Tio :)

Puss

Kommentarer
Postat av: KLara

Krya på dig HEHEHE puzz

2011-02-24 @ 12:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0