I WILL SHOW YOU, YOU ARE SO MUCH BETTER THAN YOU THINK



Sån jävla nostalgi är den här låten. Hittade den av en slump på spotify och fick världens flashback och började nästan lipa. Den här låten är högstadietid för mig så det skriker om det! Jag ser liksom mig själv, 15 år i mitt tonårsrum på skogsgatan med bl.a den här på högsta volym. Kan sakna tonåren ibland. Visst hade vi riktigt kul? Trots att vi hela tiden klagade på bristen av "nått kuuuuul att gööraaaa" så hade vi ju förbannat roligt. (Det har vi ju iofs fortfarande när vi ses, men tonåren är nog alltid lite speciell.. iallafall så här i efterhand :p). Jag tycker det är så underbart att hitta sådana här låtar som man liksom glömt bort, men som verkligen satte ton på en period i ens liv ..

Nää nu ska jag sluta vara nostalgisk och titta lite på halv åtta hos mig och vänta på att min loverboy ska komma hem från fotbollsträningen. Och på tal om min loverboy så är han den finaste och bästa i hela världen. Finns ingen nacke som är så mysig att gosa i som hans. PUSSSSSSSS

Kommentarer
Postat av: Sophia Lilja

åh den där skivan är nostalgi för mig också.. när oscar o jag träffades första gången lyssnade vi jättemkt på den skivan! och moneybrother är ju underbar! känner mig dock lite gammal när du skriver högstadietiden............. :) men de e ju ingen hemlighet att jag också är äldre än dig! de blev en lång kommentar, men summan av kardemumman är ju att moneybrother rocks!

2011-03-16 @ 17:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0