WHERE'S THAT SHINY CAR? DID IT EVER GET YOU FAR?

Jag vet inte hur många gånger jag satt mig ner för att blogga lite men sen bara raderat allt för att jag inte orkat skriva något intressant. Men nu ska jag fasen skriva, jag har ju en skara trogna bloggläsare så ni måste ju få något att läsa, och något litet levnadstecken ifrån mig, såhär en gång i veckan typ :)

Igår fick vi våran dygnstenta, och samtidigt som den ramlade in i mailen traskade min Lyddi in genom dörren! Då kanske ni tänker att åh vad mycket hon fick gjort på tentan när Lydia är där, och då svarar jag HAH! Tänk för att jag fick det! Lydia läste Solo och jag skrev tenta, och i pauserna snackade vi skit. Hon spred liksom lite kraft och ork till att palla skriva tentan genom att bara vara här! Nice kan jag tycka :)

Nu ska jag snart ge mig ut på stan, skriva ut och posta min tenta, gå på systemet, sola lite .. kanske kika i lite affärer efter något snyggt ... FÖR IKVÄLL ÄR DET FUCKING HOFFMAESTRO!!!!!

Ses i dimman!

Puss

Kommentarer
Postat av: Klara

Ta tre öl, två cider, 4 glas vin och en jägershot för mig ikväll baby ! :) <3

2010-09-24 @ 17:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0