SÅ NÄRA FÅR INGEN GÅ


Att vara nykter fadder igår gick himla bra, trots att puben och rock-sensation var utomhus och det regnade så hade vi riktigt kul! Jag var snuskigt trött framåt natten dock, och frös så jag inte visste vart jag skulle ta vägen, så jag tror jag somnade på 2 sekunder på madrassen hemma hos Klara inatt! Idag åkte jag hem med 10.30 tåget, pluggade lite, gick och solade en stund och sen har jag pluggat igen. Blä. Ni får gärna hålla tummarna imorgon mellan 8-12 när jag skriver tenta, så jag slipper den sen :)

Puss :*

Kommentarer
Postat av: Malin Östlund

Du fixar detta :) <3

2010-09-02 @ 20:24:18
URL: http://malinos.blogg.se/
Postat av: klara

du får alltid sova på min madrass! <3

2010-09-03 @ 23:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0