LOVE WAS JUST SOMETHING YOU FOUND TO ADD TO YOUR COLLECTION

 

Hade en så tokbra dag igår tillsammans med kvinnfolket i världens finaste familj. Min syster som är en av mina bästa vänner, mamma som är min bästa vän och minstingsyster som får mitt hjärta att smälta varje gång jag träffar henne. Vi åkte till Jönköping för att bränna pengar.. och det kan jag ju erkänna att jag gjorde. Kom hem med en ny mobil, nya kläder och ett ton grejer ifrån IKEA. Och mätt efter ett McDonalds-besök. Jag och Carolina gick och drog dåliga skämt och så såg vi en ifrån Lars-Kristerz som vi funderade på att ta ett idol-foto med. Men vi stog över. Kändes lite soo last year liksom. haha.

Festade sen på kvällen, blev övertalad att dra bort till Jonna och hålla igång lite, sen blev det utgång på Babar. Jag hade så kul att jag inte märkte att klockan gick, så helt plötsligt bara stängdes musiken av och det var dags för fyllekäk. Haha. Bra kväll :)

Puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0