IS SOMEONE GETTING THE BEST OF YOU?

Gud vad jag hatar att vara sjuk. Blir helt slut av att göra ingenting, nässpray hjälper inte, svullna körtlar i hela bodyn, jag hostar sönder min hals och mina lungor och har bara allmänt ont i hela kroppen. Hur kul är det då? Va va va? Speciellt när jag har VFU-dagar nu också! Taskig timing kan man ju säga. Jag som ska festa och äta sushi på lördag med! Åååååååh. Lite så känner jag.

Ligger i soffan och glor på Idol och tuggar på grönsaker med dipp, men känner ju inte hur fan det smakar, fräscht. Skulle kunna ligga och tugga på en skosula och de skulle väl smaka typ likadant.
Gud vad bitter jag låter.

Har iaf haft Millan och Lydia här som sjuksällskap ikväll. Mina fina tjejer som livade upp tillvaron lite, tråkigt att dom åkte hem dock.

Puss

Kommentarer
Postat av: klara

Ville bara säga att I LOVE YOU! :)

2010-09-19 @ 18:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0