I'MA PICK THE WORLD UP AND I'MA DROP IT ON YOUR FUCKING HEAD.

Just nu sitter jag och väntar på min andra halva, min lilla Lyddi! Vi ska ha en liten myskväll ikväll, bara snacka skit och skratta och äta :) Sånt där som vi gör bäst!



I helgen kommer jag väl mest hänga hemma hos mamma, längtar efter henne och mina syskon så grymt mycket! Så imorgon åker jag hemåt, sen får vi se om det blir en sväng till Linköping på lördag för att träffa Lisa och Malin som jag saknar som röööv. Det är det enda tråkiga med VFU, att jag inte träffar gänget varje dag (saknar dig med Klarababy, men dig får jag ju inte träffa på lördag, vi msn-dejtar efter helgen istället, blink blink). Sen på söndag ska jag hem mot Aneby igen eftersom att jag fyller år på måndag! Så ska hem och få födelsedagsmiddag och paket (hoppas jag?!) och bli firad :)

Nu kommer nog skruttan vilken minut som helst :)

Puss :*

Kommentarer
Postat av: Maja

Sv: Fasen så skönt, då slipper jag känna att mitt läsande av din blogg är ömsesidigt ;]

2010-10-01 @ 20:03:46
URL: http://maija.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0