WHEN YOU SMILE, THE WHOLE WORLD STOPS AND STARES FOR A WHILE

 

Himla bra helg! Igår åkte jag till Linköping, festade tillsammans med Lisa och Malin. Satt på 55ans uteservering i flera timmar och drack billig öl och pratade om allt som poppade upp! Mina finingar :)

Lisa och jag planerade våran flytt lite också, GUD vad vi längtar! Vill bara att de här 3 månaderna ska flyga förbi så att vi kan starta projekt kombo :D Första projektet blir att köpa en stor och skön soffa så att alla våra kompisar får plats att hänga hos oss ;) Haha!

Idag har mamma, Andreas, Carolina, Marcus, Astrid, mormor och morfar varit hos mig på födelsedagsfika! Jag hade 1 ½ timma på mig efter att jag kommit hem från Linköping på att fixa fika, städa, duscha av mig gårdagen och se pigg ut, så det var lite stressigt .. men det gick ;) och mysigt var det!

Nu ska jag soffhänga. Nice.

Puss :*


Kommentarer
Postat av: Lisa bodini

<3<3<3<<3<3<3<3<3

2010-10-03 @ 19:39:18
Postat av: K

SKA FUCKING BO I ER SOFFA! Bygga mig ett litet boooo :)

2010-10-04 @ 20:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0