DU HAR ETT HJÄRTA AV GULD.

Becca - För att ditt skratt och din positiva och glada attityd alltid gör mig på så gott humör! Så fort jag hör ditt skratt blir jag så glad, för din glädje smittar alltid av sig! Även om du är nere kan du alltid bjuda på ett leende. Våra msn-konversationer får mig alltid att skratta så högt att grabbarna tror att jag är sinnessjuk. Tack för din glädje! Jag älskar dig!    och för att du alltid tjatar om ditt kaffe!


Alltså hur jävla glad blir man inte när någon skriver så här om en? Klara du är fan bäst! Tack för DIN glädje, din styrka, din vänskap, hur du alltid får mig att skratta när jag är arg, din givmildhet, hur du alltid lyssnar, förstår, för att du alltid har kloka ord att säga. För att du är du och du är så jävla bra!
Läser det du skrev om mig ibland när jag har downs, och så börjar jag le, precis som du beskriver! Känns så sjukt bra att vi klickade så snabbt. Kunde prata med varandra om allting, bra som jobbigt, du är fantastisk! (och vi ska skriva en sjukt bra rapport ihop du och jag!) Jag älskar dig!


Kommentarer
Postat av: Klara

Naw! Men gumman då! Bara sådäääär (: Du är bäst du med, love love love youuuu!

2010-10-20 @ 11:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0