MIN SÄNG ÄR SÅ TOM UTAN DIG.

Har haft två pluggdagar tillsammans med min Klarababy i Mayhemmet! Skrivit en jäkla fin rapport om barn och ungdomars språkutveckling! Förtjänar en riktig klapp på axeln efter vår insats! Vi borde alltid skriva våra rapporter tillsammans, det blir alltid bäst när man varvar plugg med humor!

Ikväll har Lydia och Bax (älskarälskarälskarer) varit här en sväng och druckit te och snackat lite skit! Det var mysigt! Imorgon ska jag hämta lillasyster på fritids så då blir det en sväng hem till Anebyen, kommer ju bli lite lek tillsammans med Lydia då också! Och säkert Baxy också!

På fredag blir det tjejfest här hos mig innan vi drar till Parken och svänger våra lurviga! Så jävla nice ska det bli! vill ha fredag nu ju .....

Nu ska jag hoppa ner i sängen och gosa lite!
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ahmen, det var precis vad mitt och Emmys projektarbete i gymnasiet handlade om. Ni kunde fått det. Var nog ingen som hade märkt det;) Ses i dimman ikväll snyggkusinen!

2010-10-29 @ 08:36:45
URL: http://osofiac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0