JAG TOG EN KULA FÖR DIG ..

I fredags hade vi tjejkväll hemma hos Emilia. Jag, Alexandra och Lydia bunkrade upp med godis på Hemmakväll och handlade ingredienser till en fajitas-lasagne ala Mona! Sen väl hos Emilia åt vi tills vi nästan däckade i soffan och myste framför Idol! Bra kväll! Sen åkte jag hem till mamman min för att sova och sen göra Melodikrysset på lördagsmorgonen!
I lördags åkte jag, Lydia och Lovisa till Jönköping för att shoppa lite på A6! Jag brände sjukt mkt pengar, hittade en jäkla massa kläder som jag inte ville åka hem utan :) Sen på kvällen var det fest! Jag, Lydia, Emilia, Jojjo och Alexandra startade hemma hos mig, sen drog vi till Sandra där det var ännu mer tjej-fest! Skitkul hade vi, Tack Sandra :)
Sen drog vi vidare till Parken där Barbados spelade, och även där var det himla kul! Bra utgång!

Igår hade jag och Alexandra bakishäng, åt pizza på Shalom, sen la vi oss i min soffa och låg där resten av kvällen! Klämde i oss chips med dipp och var allmänt halvdöda!

Tack alla som var med i helgen, ni är bra! ♥

Idag har jag haft feber, kom från ingenstans, så idag har jag bara slöat. Har ont i nacken och ryggen, och är svullen i mina körtlar. Man ska väl kanske inte springa ute på nätterna i bara skinnjacka längre antar jag!

Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0