FÖR DIG SKA JAG GÖRA DET TUSEN GÅNGER OM

Jag börjar bli lite kluven kring det här med att blogga igen. För det som jag egentligen vill skriva om är alldeles för privat, och är saker som jag kanske inte vill att alla ska veta om. Och när jag skriver om vad jag gör på dagarna och vad jag åt på Gotteriet känns det så jäkla meningslöst.. För att det spelar ju liksom ingen roll egentligen.

Men jag grubblar för mycket, det är det som är mitt problem. Som jag får höra alltför ofta "inte konstigt att du har ständig huvudvärk så som du tänker, analyserar och vänder och vrider på saker och ting".
Jag är väl sån. Funderar för mycket.

Men jag ska skärpa mig lite. Fortsätta låta er få veta vad jag hittar på, även om det kanske blir lite sporadiskt. Jag vet ju att ni är några stycken som kikar in här varje dag i hopp om en uppdatering :)

 

Imorgon har jag sista dagen för den här gången på min VFU. Känns skittråkigt! Trivs så grymt bra tillsammans med min handledare och med eleverna! Men ska trösta mig med att det är myskväll med Lydia, Alexandra och Emilia imorgon. Like a lot ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0