DET ÄR LÄTT ATT BLI BLÖDIG OCH NOSTALGISK FAST MAN BARA BYTT MILJÖ

Vilka är ni fegfezar som inte vågar erkänna att ni läser? Haha! Keep going!

Flera gånger de senaste dagarna har jag sett det absolut fulaste jag vet!! Något som stör mig nått f r u k t a n s v ä r t. Och det är människor som inte lägger i en tyngre växel på cykeln när de cyklar en raksträcka! Man ser en medelålders karl komma cyklandes i vad som ser ut som full fräs eftersom benen vevar runt som elvispar! Men icke! Jag skulle kunna krypa om honom och hans cykel så sakta som det går. LÄGG I EN HÖGRE VÄXEL. TACK! För det är så sjukt fult.

Såååå. Whats up homies? Jag har haft näsblod idag. Det stör mig också rätt bra, att jag får näsblod lite hej hå sådär.
Jag ska snart hem till mamma, hänga lite där imorgon och kanske på lördag också om jag känner för det! Ska ha lite fotosession tillsammans med Carolina igen är tanken!

Skulle behöva en massage också. Min rygg är totalt död. Nacken med. Gnäll gnäll gnäll. Haha


Puss på dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0