I THANK MY FATHER, HIS ABSENCE HAS MADE ME STRONG

Jag vet att min blogg är en sugare just nu! Jag har bara ingen lust att skriva om onödiga saker. Men jag tänkte ge er ett litet inlägg så att ni vet att jag lever och tänker komma tillbaka till bloggen en vacker dag!

Mamma slängde nyss upp en bild på facebook från sin mobil.

Man är väldigt snygg när man varit vaken i typ 10 min måste jag säga.

Annars då? Jodå, lyssnar på Antony & the Johnsons och tycker att klockan går snabbt! Redan 13.07. Ikväll ska jag och Lydia dricka vin, äta, kolla på Så mycket bättre och sen troligtvis dra ut och danza danza lite! Kul kul!


Puss

Kommentarer
Postat av: klara

Åh becca, du är så stel när du danzar! Hihi nästa helg ska vi dansa med Päroniiiii! <3

2010-11-06 @ 13:32:10
Postat av: klara

åh GUD jag skriver ju som en jävla fjortis.

2010-11-06 @ 13:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0