MAYBE YOU ALL WOULD CONSIDER IT A JOKE IF I SAY THAT I HATE MYSELF, BUT NOW AND THEN WHEN I LOOK INTO THE MIRROR ALL I SEE IS A BIG MISTAKE


(hur man roar sig under en 4 timmars föreläsning/utbildning inför fadderskapet under nolle-p 2010, fina vänner, onödiga kort och kexchoklad)


Jag har haft en så jäkla bra helg. Åkte till Kalmar och min "extrafamilj" i fredags tillsammans med mamma och minsta lillasyster. Där hade vi en lugn fredagskväll, åt mat och drack vin, sen låg jag och Matilda och surrade halva natten. Lördagen spenderades tillsammans med Samuel och våra mammor på stan, där jag hittade en döfin klänning och Samuel ett par blåa chinos.. men vi fick båda vänta tills nästa csn-peng för inköp av det ;) Sen tog jag tåget hem, åkte tåg i alldeles för många timmar, men åkte 1:a klass, så jag åkte som en liten prinsessa!

Sen igår kom Erik, vi tog en lugn kväll, drack lite vin och öl och tittade på någon film jag aldrig riktigt hängde med i.. men mysigt var det! Idag skulle jag kliva upp vid 7.30 för att åka på fadderutbildning (det var inte alls kul att stiga upp så tidigt en söndag, speciellt inte när jag hade världens varmaste och mysiga karl i sängen) men upp kom jag iaf!

Fadderutbildningen kändes sjukt onödig, men tillsammans med mina p-ärlor hade vi himla kul ändå, har saknat dom som satan nu under VFU:n.. mina b-rudar och g-rabbar :)

Nu ska jag sova, är trött som en liten skit!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0