JUST WANNA BE THE ONE WHO MAKES YOU SMILE

Hade ett himla överskott av spring i bena förut, så jag begav mig ut på en liten powerwalk! Stannade till hos Sandra på en kaffekopp, sen joggade jag hemåt! Jag måste verkligen få igång min kondition igen! Powerwalka kan jag göra hur länge som helst, men springturer gör mig halvt död! Efter löpningen hem från Sandra ville jag ju bara lägga mig och dö en skvätt! Men lite duktig känner jag mig allt :)

Imorgon är det seminarium och dejt med mina b-rudar i Linköping, sen är det "lov" ända tills på måndag! F-ucking U-nderbart!

Puss

Kommentarer
Postat av: Malin

Underbart s0m faan! Kaffedejt imorrn? ;D <3

2010-05-10 @ 23:51:35
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0