I'LL WAIT FOR THE DAY, YOU WILL SEE, YOU CAN'T SAY NO TO ME

Den här helgen har varit helt smockad med jobb, så jag har inte direkt haft tid för bloggen. Jobbade natten mellan fredag-lördag, 14.45-21.00 i lördags och 7.30-15.00 igår! Blev cirkus 7 timmars sömn på hela helgen, men jag lärde ju mig att det går att fungera helt normalt utan sömn också! haha! Det var iallafall riktigt kul att jobba igen, mitt jobb är verkligen toppen.

Idag har det vart praktik igen, det är också roligt att ha, även om det är en aning tröttsamt för huvudet! Nu ska jag vila fötterna lite, och sen kanske det blir en liten powerwalk. Hoppas på att Lyddet kommer in och gosar senare :)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0