COVER ME LIKE A BLANKET. MESS UP MY BED WITH ME. KICK OFF THE COVERS.

Idag har vi skrivit tenta! Det känns rätt okej, men frågan är ju om jag fattat rätt eller helt fel! haha! Det märks helt enkelt framåt mitten av sommaren när våra slöa examinatörer rättat klart! Skulle dock vara skönt att naila den här tentan så man slipper omtentan som är i September! Då om något lär man ju ha glömt allting!

Efter tentan gick jag och lunchade tillsammans med Malin, Klara och Lisa! Satt och stekte i solen på en uteservering och bara blajjade på om allt mellan himmel och jord! Hade gärna stannat kvar och grillat med tjejerna ikväll, men jag var så sjukt trött i huvudet så jag behövde åka hem! Nu har jag duschat och piggnat till lite, så jag ska försöka hitta på något annat ikväll, koppla bort skolan ordentligt! För imorgon drar vi igång med sista fördjupningsarbetet som ska vara på 15-20 sidor! Det har vi två veckor på oss att skriva innan det är SOMMARLOV! Göddigt :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0