ÄVEN OM ETT SEKEL GÅR SÅ SKA JAG ALLTID VÄNTA PÅ VÅR TUR

Nu ska jag äntligen ta tag i att uppdatera här igen! Det blir så sällan nuförtiden, när man inte riktigt känner för att blogga. Så en liten recap om min helg kan vi ta!

I fredags kom världens bästa överraskning till mig, Erik. Vi bestämde oss för att ta en lugn myskväll, så vi gjorde hemmagjorda räkmackor som blev dögoda, dom borde anställa oss på något fik någonstans så att alla kan få smaka på dom ;) haha! Sen tittade vi på film, Zombieland! Skrattade så jag fick lite magknip på vissa ställen, sjukt rolig film! Den borde ni se! Så käkade vi vattenmelon och bara myste framför tvn tills vi somnade :) Han är bäst :)

Igår tog vi först en lång sovmorgon innan frulle och löst häng innan Erik åkte hem igen. Sen var jag borta hos Sandra en sväng och lånade hennes trippeltång, gick bort till Ninni och hämtade mina kjolar och kikade på bebismagen igen! Så himla fin är hon, lilla Ninniplutten med magen! Sen förfestade jag tillsammans med Sandra, Matti och Kristine men hade ingen lust att gå ut, så när alla andra drog ut gick jag och Sandra och käkade en kebabtallrik innan vi gick hem och sov :)

Idag ska jag plugga plugga plugga!! Imorgon är det tenta 8-12. SÅ DÅ FÅR NI GÄRNA TÄNKA PÅ MIG. Tack.


Kommentarer
Postat av: Lisa b

så jävla snygg! blir avis. I mrogon ses vi! <3 meloveyou

2010-05-30 @ 13:07:18
URL: http://liissab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0