YOU MADE UP THE OTHER HALF OF ME

Nu plågar jag alla med en lista igen! Men det är för att jag hittade den när jag slumpade runt bland bloggar, och jag väntar på att Millan och Jojjo ska komma hit! Och det är ju ingen som är tvingad att läsa! Haha! Ikväll ska vi bara mysa här hemma, jag har fått erbjudande från alla möjliga håll om att festa ikväll, och visst är det lockande, absolut, men ibland måste man lägga band på sig själv och säga nej! Jag vet ju att om jag skulle festa skulle jag bränna massa pengar och ha ångest imorgon! Sen kan det vara skönt att slippa vara bakis imorgon om det blir så att jag åker till Österbymo en sväng!
Nu ska jag slänga på mig lite kläder så jag kan åka och handla med brudarna strax!



Hur ser din drömkille/tjej ut, om det bara gäller utseendet?
- Jag svarar såhär; Han ska ha ögon som lyser när han tittar på mig, hår som jag älskar att dra fingrarna igenom, och jag ska känna mig liten när han håller om mig. Det är mina krav.
Vem tillbringade du minst två timmar med idag? - Mig själv
Vilken är den senaste filmen du sett? - Tittade på Twilight idag för femtioelfte gången
Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen: "Du är inte sugen på att komma till Lkpg ikväll? Puss"
Föredrar du att ringa eller skicka sms? - Beror på vad jag vill personen
När såg du senast din mamma? - En vecka sen
När vaknade du idag? - Runt 9-tiden
Vilken är din favoritplats? - Varsomhelst bara jag har vänner omkring mig
Vilken plats föredrar du minst? - Typ kyrkogårdar
Vart tror du att du befinner dig om tio år? - Då har jag jobbat några år, lever med en karl och har barn
Hur stor är din säng? - 105 cm, där sover man trångt!
Vad sover du i? - Trosor
Hur många kuddar har du i sängen? - 2
Var har du bott/bor? - Aneby & Tranås
Tycker du om kinamat? - Friterad kyckling & sötsur sås!
Tycker du om kaffe? - skulle inte leva utan mitt kaffe!
Vad dricker du helst till frukost? - Kaffe
Känner du någon med samma födelsedatum som dig? - Nej
Vill du ha barn? - Ja
Har du någonsin åkt ambulans? - Som nyfödd, men inte sen dess
Föredrar du havet eller en bassäng? - Bassäng
Är du cool? - Nej, jag är rätt vanlig. haha
Kan du rulla med tungan? - Eh, va? Hur?
Vem är den roligaste människan du känner? - Oj.. jag känner många roliga!
Vad har du för ringsignal? - Mando Diao - Mean street
Vilken var den senaste boken du läste? - Bernta - Vad är kunskap?
Har du haft sex under de senaste två månaderna? - Ja
När var du i kyrkan senast? - Det har jag nog inte varit sen i somras!
Hur många hål har du? - Hahah, är det meningen att det ska va en snuskig fråga?
Gillar du någon just nu? - Jag gillar alla!
Röka eller snusa? - Röka
Har du pojkvän/flickvän? - Nej
Vad är ditt mobil nummer? - Trodde ni va? Haha
Vad ska du göra ikväll? - Mysa med Millan och Jojjo
Har du några syskon? - 3 bröder och 2 systrar, dom bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0