WE'LL DIG YOU A DEEP HOLE

Nu är jag hemma i Aneby för att fira storebror som fyller 22 på måndag! Det betyder att det bjuds på mammas hemmagjorda smörgåstårta och ett antal chokladmuffins och kaffe! Det betyder också att mormor och morfar kommer dit. Jag funderar på hur jag ska pumpa dom på pengar idag, och har kommit fram till en del förslag som får mig att verka i stort behov av pengar:

1. Lassa upp ett stort lass med smörgåstårta och skyffla i mig med motiveringen "som student vet man aldrig när man får känna mättnadskänsla nästa gång"
2. Samla ihop alla brödsmulor i en liten påse och sucka "så kanske jag äntligen kan få i mig lite till frukost.."
3. (eftersom mormor hatar rökning) Kedjeröka och säga att det minskar hungerskänslan
4. Be att de inte ska hälla ut sista slurken kaffe ur kopparna för det kan jag dricka imorgon
5. Dyka upp otvättad och i skitiga kläder, sucka och säga "schampoo och tvättmedel är så dyrt för en student"

..


(en stackars student som inte behöver pengar till mat, men däremot till nöjen)

Kommentarer
Postat av: annabananana

haha

2010-03-20 @ 16:24:49
URL: http://kkoukla.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHA du aro fanimig det roligaste jag vet! Nu kom det en o annan gladjetar har i varmen pa bali. Saknar dig hjartat!

2010-03-21 @ 09:34:19
Postat av: Lisa b

HAHHAH du är störd <3

2010-03-21 @ 09:46:31
URL: http://liissab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0