WAS THIS OVER BEFORE? BEFORE IT EVER BEGAN?

Nu är snart veckans första dag slut den också! Har haft en helt okej bra måndag trots en del irritation. Haha! Ömos busschafför, den ökända Stevo tyckte att mina solglajjer var skitsnygga sa han och då sa jag att hans var inte dumma dom heller! "nej dom är faktiskt moderna" svarade han! Haha.

Hade föreläsning om Fysik idag, fruktansvärt tråkigt, men fina Klara och Malin gjorde så att dom timmarna gick dom också! Imorgon har vi föreläsning om Biologi .. eller om det var Kemi? Äckligt tråkigt iallafall, HATAR naturvetenskapliga ämnen..

Jag har seriöst ingen inspiration att skriva idag.. har ringt och pratat med Matilda som fyller 20 idag (Grattis igen söstra mi!). Henne saknar jag lite. Jag saknar många människor i mitt liv! Men Hannah kommer på fredag, Lydia nästa fredag, och Matilda åker jag nog och hälsar på någon helg ganska snart!

Nää jag kollar vidare på Vänner nu.

Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0