THOUGT I LOVED YOU ONCE, DIDNT I?

Min mobilkamera har signat ut igen, den är lite knasig. Funkar ibland och ibland inte! Som sagt så ska jag nog inte ha en mobil med tanke på att all teknologi jag får tag i fuckar upp! Lite sorgligt.. haha!
Igårkväll hade vi lite filmkväll-mys hemma hos mig! Millan, Jojjo och Oskar var här och tittade på Trubbel i paradiset, lite melodifestival och käkade godis! Det var mysigt! Dock var jag sjukt trött, så somnade som ett litet barn när dom åkt hem!

Ikväll ska jag åka till Erik och sova där, tydligen var det filmkväll hos Oskar som gällde också, en krigsfilm tydligen.. inte min kopp te, men vad gör man inte! Haha! Börjar inte förrän 13.00 imorgon, så då kan man passa på att sova hos Erik. Slipper åka 06.55 bussen därifrån också, blir sovmorgon! Gött!

Annars då? Jag har rätt tråkigt, har duschat och fixat mig, trodde det skulle ta längre tid än det gjorde, så nu har jag 2 timmar att döda innan jag beger mig mot bussen! Kanske ska laga mat och äta lite om jag orkar? Man skulle ha en liten kock som man kunde plocka fram varje gång man blir hungrig så att man slipper fixa mat själv. Det suger ju faktiskt lite. Hatar att laga mat till mig själv, man känner sig så sorglig när man lagar en portion och sen sitter helt ensam och tuggar i sig. Haha!
Nej nu ska jag nog ta och ringa lite samtal för att få tiden att gå, det brukar fungera!

Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0