SLEEPING WITH GHOSTS

Alltså .. jag vet inte riktigt vad som är fel med mig idag? Jag har ätit så sjukt mkt, har inte varit hungrig men så fruktansvärt sugen på något hela tiden, så jag har smällt i mig både det ena och det andra för att försöka hitta något som stillar suget.. men det går fasen inte. Så nu så har jag istället sinnessjukt ont i magen och mår jätteilla, för jag brukar aldrig kunna äta såhär mycket och ofta! Förhoppningsvis lägger sig dethär suget över natten så jag slipper gå bärsärkargång i skolan imorgon efter något att stoppa i mig ;p

Nu ska jag iallafall kika klart på Halv åtta hos mig (vilket förövrigt inte gör suget mindre) och sen duscha, och sen sova för imorgon börjar vi klockan 08.00 vilket betyder 06.30 tåget.. blää

:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0