SHE LIVES IN A FAIRYTALE SOMEWHERE TO FAR FOR US TO FIND, FORGOTTEN THE TASTE AND SMELL OF THE WORLD THAT SHE LEFT BEHIND.

Godmorgon alla glada fina!
Idag vaknade jag upp i Österbymo som så många gånger förr, satte mig på bussen mot Tranås och tänkte sen åka vidare till Linköping för en dag med plugg! Men sen när jag satt på bussen ringde Klara och sa att vi bestämt att vara lediga idag, och det smset hade visst inte kommit fram till mig. Lite synd att jag redan åkt ifrån Ömo då, hade varit skönt att vara kvar, men nu kan jag ju spendera även denna dag med en massa plugg så det var väl bra egentligen! Kom hem nyss, så nu sitter jag och tittar på nyheterna och väntar på att kaffet ska bli klart! Ska bre mig några knäckemackor också, det är sånt man får leva på sista veckan innan CSN! Haha! Fast knäckebrö äter jag jämt ändå iofs, typ det godaste jag vet.

Och Lisa, Klart som fasen du ska med på Muse i sommar! Absolut! Det hade vi ju redan bestämt, att nästa gång dom kommer drar vi dit tillsammans! :D Och Remember Me tittar vi på tillsammans också tycker jag, så kan vi gråta ikapp! haha!

Puss :*

Kommentarer
Postat av: Lisa b

wiiiie muse :D:D:D

JAA, har hört att Pattinsson ska va riktigt snygg i den filmen ;) så den måste ses! <33

2010-03-18 @ 10:24:31
URL: http://liissab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0