SÄNGEN KÄNNS SÅ STOR HÄR UTAN DIG

WA A A A A A A! SÅHÄR glad blev jag när jag kikade in på Aftonbladet idag! Såg att MUSE troligtvis kommer till Sverige i Juli och ska spela, och jag ska helt klart dit! Vi såg dom spela på Hovet i Oktober och det är seriöst något av det absolut bästa jag har sett och hört, någonsin! Finns inte en chans att jag kommer missa att se dom om dom kommer hit igen!

Förövrigt, nu ska jag sitta och skriva så fingrarna blöder i några timmar innan jag åker till Erik. Kom visst på mig själv att lova honom obegränsat med massage och rygg-klining igår, hur tänkte jag där? Nä, han får hur mycket rygg-klining som helst (seriöst, finns det inte ett bättre ord för det där? någon som vet?)

Nej. Back to work! Häller upp kaffet, stänger av tv'n och inget jävla facebook.





Muse's scenchow i Oktober, och vad som skulle bli ett kort på mig och Lydia men Kalle förstörde!

:*

Kommentarer
Postat av: Lisa b

darling du saknades idag i skolan! DUU får ja följa med och kolla på muse då :)????!!!!!! ja vill ja vill ja vill! och jag går gärna på bio och kollar remeber me om du vill också :D vill se den med! <33

2010-03-17 @ 16:17:57
URL: http://liissab.blogg.se/
Postat av: annabananana

nu såg jag bloggen, mycket fin :D

2010-03-17 @ 20:22:23
URL: http://koukla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0