JAG STÅR FRAMFÖR SPEGELN OCH JAG VILL FÖRÄNDRA ALLT OCH ALLT SOM JAG SER I DEN

 

DYNGRAUK-tröjan och jeansshortsen är på, hemma/plugg-outfit gånget 1000 kan man säga! Dyngrauk-t-ischan bytte jag till mig i lördags på Suntrip! Det är Antons egentligen men eftersom att han ville ha mitt blomhalsband och jag ville a t-ischan så gjorde vi ett snabbt byte mitt på Kårallens dansgolv! Så jäkla skön tröja är det iallafall, jag skulle kunna stoppa in hela min kropp i den, stor och myysig!

Jag bloggar faktiskt nu för att jag inte kommer någonvart med min loggbok! Fast egentligen är det bara att ordbajsa som fan, det är ju "egna reflektioner" så det är ju inte så svårt egentligen. Men jag undrar vart fasen min hjärna håller hus idag! Den är på villovägar kan jag lova! Inte kul!

Men jag måste iallafall bli klar, för vid 14.30-15.00 tiden är det dags att gå mot Gotteriet för att luncha, och sen ska jag ju åka till Linköping ju! Så jag har 3-4 timmar på mig att skriva klart.. borde ju funka om jag sätter igång på riktigt! Så nu kör vi! De e bare å åk som vi säger.


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0