JAG ÄR HELLRE BLIND ÄN SER MITT LIV UTAN DIG

När Klara fick höra att jag hade tråkigt slängde hon till mig en lista jag kunde roa mig med och lägga ut här, så här är den! Sjukt lång och full med onödig fakta, men kan väl roa någon säkert! Haha!

ALLMÄNT...
Namn: Rebecca Maria Carlbom
Piercingar: Tungan och bröstvårtan, 8 i öronen även om det inte är piercings
Tatueringar: "Alis Volat Propriis" och vingar på ryggen, mellan skuldrorna
Längd: 163 cm står det i mitt pass, så är väl nått i den stilen!
Skostorlek: 37 oftast, men det varierar lite ibland!
Hårfärg: Blond! (är väl mörkblond egentligen, har inte sett min naturliga hårfärg på åratal!)
Är du kär i någon: Ja
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ja, jag vill bo i Linköping! Fast jag är nöjd med mitt boende nu också, men det kommer bli flytt till Linköping snart!
Tänker du på självmord: Nej, skulle inte falla mig in eftersom jag vet hur hårt det drabbar alla som älskar en.
Tycker andra att du är attraktiv: Haha, det borde väl "andra" svara på eller?
Vilket shampoo använder du: GLOW, rosa flaskorna
Vilken parfym använder du: Just nu är den slut, men brukar vara Alyssa Ashley - Fizzy
Vad är du rädd för: Väldigt mycket, mörker, djur, insekter, döden osv.
Gillar du att tvätta: Nä, men jag gillar när kläderna är rena!
Gillar du Berg-och-Dalbana: Ja, jag gillar den skräcken blandat med friheten man känner!


Salt eller socker: Salt
Gillar du ketchup: Det är ett måste när man smäller i sig pommes!
Är du glad nu: Ja, jag är rätt nöjd och glad! Lite rastlös bara..
Var du glad igår: Japp!
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Japp
Vad dansar du till: Allting! Haha, bara det är lite drag i't
Stockholm är: Så sjukt stressande!
Göteborg är: en stad jag skulle kunna tänka mig att bo i!
Kan du sjunga: Sjunger jävligt bra om jag får säga det själv.. höhö
Mer värt än guld: Kärlek.
Spaghetti eller makaroner: Spaghetti isåfall
Ett land jag helst vill besöka: Typ hela världen!
Ska bli skoj: Att ha bild/lek i skolan imorgon! Oseriöst någon? haha
Ska inte bli skoj: Att inte ha något sommarlov mer än en enda vecka!
Sparar till: Jag är student? Vi sparar inte?
Väntar på: Att någon maträtt ska laga sig själv så jag slipper
Pålägg som gäller: Skinka! Eller makrill. GOTT
Dagens dryck: Kaffe!
Är du seriös? Nej. Bara när jag måste!
Vad är du allergisk mot: Jag tål precis allting!
Var har du ont: Just nu har jag lite träningsvärk (?!) sen all dans i lördags..
Använder du hårspray: Jämt! Är en liten hårspray-oholic
Kan du stå på händer: Haha jag är säkert för svag i armarna för det!
Favorit serie: One Tree Hill såklart
Vad har du gjort idag: Hängt på Ryds Allé 20 C och grupparbetat och skrattat som en idiot, gått en sväng och bara hängt lite löst här hemma.
Var det kul: "Det var väldigt kul, men framför allt var det roligt!"
Hur tidigt stiger du upp: Beror på hur dags jag börjar skolan! Tidigast vid 05.30.
Gillar du att slåss: Jag gillar att slåss på skoj även om jag jämt förlorar!
Vad ska du göra ikväll: Ingenting!

ANTAL...
Gånger du varit kär: 1.
Gånger ditt namn varit med i tidningen:
Det håller jag faktiskt inte räkningen på, men det är en del gånger!
Ärr du har på kroppen: Typ skitmånga. Varav 2 stycken är i ansiktet, Mamma sa alltid att dom växer bort med åren när jag hatade dom när jag var yngre, yeah sure liksom.. fast nu är dom liksom en del av mig..

FAVORIT..
Mat:
Kyckling i alla dess former!
Låt: Åh herregud, jag kan verkligen inte välja en favoritlåt.. Helt jäkla omöjligt, jag är en musik-knarkare!
Sak att göra: Kramas
Sport: Fotboll. Att titta på, LIVE, inte på Tv.
Dryck: Coca Cola och Kaffe
Kläder: Shorts och linne, sommarkläder är alltid en favorit!
Film: Finding Neverland
Bil: Haha.. Eeeh noll koll.

SENASTE..
Film du hyrde:
Hyrde 3 st förra helgen, men nu kommer jag ju inte ihåg vilka...
Film du köpte: The Proposal
Låten du lyssnade på: Eldkvarn - Fulla för kärlekens skull
Låten du hade på hjärnan: Lorentz & M. Sakarias - Mayhem
Låten du laddade ner: Katy Perry - Thinking of you när jag ville ha den på min iPod
Personen du ringde: Sandra!
TV program du tittade på: One Tree Hill på dvd
Personen du tänkte på: Erik
Bok du läste: Räknas studentlitteratur? Olga Dysthe - Det flerstämmiga klassrummet? Haha! Annars var det Kristin Hannah - Vad som än händer.
Personen du fick mail av: LOTTA ALEMYR, hahahah
Personen du fick brev av: Försäkringskassan? Haha
Personen du fick sms av: Erik
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Julafton tror jag, fast inte ens då var "hela" familjen samlad.

Kommentarer
Postat av: sofia

jag har med tråkigt. så jag stjäl din lista :)

2010-03-08 @ 21:53:40
URL: http://osofiac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0