IT TAKES MORE THAN FUCKING SOMEONE TO KEEP YOURSELF WARM




Sådär mina vänner, då är ännu en vecka slut! En vecka in i Mars redan.. Jag körde på våga-vägra-vintern idag eftersom det faktiskt är MARS. Så när jag och Alexandra gav oss ut till Bredstorp för att titta på grabbarnas fotbollsmatch hade jag på mig skinnjackan för första gången i år (visserligen med tre munktröjor under, men ändå!) Jag frös faktiskt inte alls. Det var fötterna som gjorde, trots två par strumpor. Men det kan ha berott på att mina vinterstövlar stannade kvar i Linköping inatt, så jag hade bara mina tygskor att tillhandahålla denna kväll! Kul var det iaf, grabbarna vann, och då är det alltid värt att titta!

Nu ska jag snart krypa ner i sängen, skola imorgon! Ses med gruppen runt 10-tiden på Ryds Allé, 20C! Antons place! Så är nog dags att mysa ner sig nu!

Puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0