IN YOUR ARMS THERE IS WERE I WANT TO BE

Inatt var fan inte en okej natt! Kunde absolut inte somna först, utan låg bara och vred på mig i flera timmar. Och sen när jag äntligen somnade drömde jag nog den äckligaste mardrömmen jag någonsin drömt! Vaknade med panik i kroppen och grät. Så jag fick tända alla lampor i hela lägenheten och sen låg jag som en liten boll under täcket och vågade inte ens blunda. Det är det värsta med att sova ensam efter att man sovit tryggt som ett litet barn i Eriks armar flera nätter. Det är lite konstigt att jag alltid drömmer mardrömmar när jag sover själv men aldrig när jag har sällskap? Det måste ju vara för att jag alltid, dumt nog, intalar mig själv att det kommer bli jobbigt att sova ensam. Inte okej iaf.


Men nu så ska jag försöka hitta på något jag kan ha på mig ikväll när det är Gotlandstema på Suntrip! Vi tänker ju i somriga banor så jag ska ha någon sommarklänning tänkte jag! Måste fixa nu, innan jag drar hem till familjen och firar älskade Carolinas 15-årsdag!
 


älsk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0