I'M NOT CALLING FOR A SECOND CHANCE, I'M SCREAMING AT THE TOP OF MY VOICE

Jag och Lydia har en liten teori som vi lever i. Vi har aldrig brutit något ben i kroppen, eller haft någon slags allvarlig åkomma i hela vårat liv, så därför tror vi att den dagen det händer oss något, så smäller det rejält. Det är ett väldigt knäppt sätt att tänka, men så jobbar vi. (Fast självklart hoppas vi ju inte direkt på det, vi är bara realistiska och tror att en människa kan liksom inte leva hela sitt liv utan att halvt slå ijhäl sig någon gång.)
Jag tror att jag lever lite efter den teorin i vardagen också, att allt kan liksom inte vara super hela tiden. Som idag, jag vaknade på superhumör, var jättepigg, glad. Vi hade en kanonbra föreläsning med en sjukt bra föreläsare, och våran grupp fick grymt mycket gjort på bara några timmar. Då tänker jag ju automatiskt att såhär bra kan liksom inte en dag flyta på hela tiden. Så jag väntar på att allt ska skita sig. Men jag ska vara positiv! Anton skickade en rolig film till mig och Klara på facebook, jag fnissade som fan för mig själv, så den här dagen kanske fortsätter helt okej ändå?

Nu ska jag sluta negga, än så länge har ju dagen varit bra, så det är bara att försöka fortsätta i samma spår! Jag ska iallafall plugga ganska hårt nu, ska bara slänga igång en balja kaffe för jag känner att det är huvudvärk på gång!

Puss :*

Kommentarer
Postat av: Malin

Skickade sms till dig nu om min uppgifter till bloggen! Gö som du vill, litar på dig <3

2010-03-16 @ 17:05:02
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0