IF YOU WANT MORE LOVE, WHY DON'T YOU SAY SO?

Jag tog en snabb sväng till Coop iställer för Willys. Det snöade mig rakt i ansiktet så jag pallade faktiskt inte gå till Willys, trots att Coop är så svinigt mycket dyrare att handla på.. Sen träffade jag på en granne utanför porten och vi stod en stund och pratade och kom fram till att nu är det faktiskt Mars och det får räcka med vinter nu. Haha. Söt tant det där.

Nu ska jag plugga lite, började ju en ny miljö idag, estetisk miljö! Så nu ska jag läsa en massa litteratur och vara förberedd för de kommande två veckorna!

Puss

Kommentarer
Postat av: maja

Seriöst, estetiska temat är det flummigaste jag någonsin varit med om.. Hade en tvåtimmarsföreläsning om hur vår handledare byggde en val. Skjut mig, jag tar fan studielån för utbildningen

2010-03-01 @ 23:39:35
URL: http://maija.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0