I WISH I WAS THE LAST THING ON YOUR MIND BEFORE YOU WENT TO SLEEP

(först och främst. vill bara nämna hur lyckligt lottad jag är som har världens finaste människor i mitt liv)


Annars då? Har varit väldigt seg i huvudet idag faktiskt.. Sov med världens bästa, men imorse var det ändå segt att vakna.. försökte vakna till med kaffe hos Sandra, lite sockerkick/glädjekick i skolan.. men ändå har jag varit seg som snor! Det hjälpte ju kanske inte med att vi hade ett matematik-seminarium på eftermiddagen heller.. haha! Jag var så fruktansvärt o-produktiv där kände jag!

Kom hem vid 16.30 iallafall, lagade till lite mat! Kyckling (oväntat?! haha), pommes och beasås! Sjukt gott när man inte ätit sen typ 8.00 imorse! Nu har jag druckit lite kaffe och småpluggar lite! Responsar på B3's arbete och nöter in Berntas bok i benmärgen! Inte kul alls.

En kul grej föresten! Imorgon rullar det in pengar ;) Härligt må jag säga!

:*

Kommentarer
Postat av: annabananana

CSN <3 (kommer bli min fiende i framtiden)

2010-03-25 @ 19:45:43
URL: http://kkoukla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0