I WANT YOU TO DO ME WITH A TOMMY-GUN BABY, WITH A TOMMY-GUN BABY.

Alltså. Fyfan vad bakfull jag blev inatt. Det var längesen jag mådde så sjukt illa så att jag trodde jag skulle spy upp varenda organ i min kropp. Jag var ju faktiskt väldigt pigg igår så jag var säkert fortfarande lite full, haha. Inatt var det fasen inte kul att leva (varsågod för den infon förresten, den bjuder jag på). Men nu så är jag piggelin igen, bara jäkligt rastlös! Ska nog gå till Willys och köpa lite mat och slingor så att jag blir av med lite utväxt äntligen! Men det snöar ju och har sig ute så jag drar mig ju verkligen för att gå ut! Kanske ska vänta ut snön lite, hoppas på att det slutar snart!

Fick förövrigt musiktipset Royal Republic - Tommy Gun igår! Den är snart sönderlyssnad, är helt insnöad på den låten nu! Grymt bra! Gillar videon också!

 

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0