I LOOK AT MY HANDS AND FEEL SAD 'CAUSE THE SPACES BETWEEN MY FINGERS ARE RIGHT WHERE YOURS FIT PERFECTLY

Söndagar är alltid så tråkiga! Ingenting att göra, och speciellt inte nu när det regnar utomhus så att jag har inte heller någon stor lust att gå ut för att hälsa på någon! Borde plugga egentligen, men någon dag i veckan får man faktiskt blunda för böckerna tycker jag! Jag är ju ledig imorgon så det får helt enkelt skjutas upp till morgondagen!

Igår spontanföljde jag med Alexandra till en förfest och sen vidare till Babar för att dansa lite. Jag var i stort sett nykter och det enda roliga var väl att träffa människor. Satt mest bara och pratade och väntade på att få gå hem till min säng! (egentligen ville jag hem till världens bästa famn, men i andra hand duger min säng också ;p)

:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0