HOW CAN A LIGHT THAT BURNED SO BRIGHTLY SUDDENLY BURN SO PALE?

Sådärja, nu var det helg igen! Lördag tillochmed! Det blir en lugn helg för min del faktiskt, ingen fest här inte! Jag har inte råd att gå ut någonstans om jag ska klara mig 2 veckor tills pengarna rullar in! Så det blir en lugn kväll ikväll igen med mys och film/melodifestivalen!
Har nyss varit ute och gått en sväng i det SJUKT SKÖNA VÄDRET! Jag hade på mig skinnjacka, converse och solglasögon och gick min vanliga runda, och jag blev VARM av att gå! Första gången på riktigt läänge som jag inte frysit så jag skakat när jag är utomhus. Grymt härligt! Gjorde några situps när jag ändå var igång också (när jag kom hem alltså, inte mitt ute på gatan), det kanske är beach 2010 som gör sig påmind? Haha!

(Förövrigt är det värsta jag vet att inte kunna vara alla till lags! Jag får dåligt samvete över precis allting, över att jag inte kan vara på flera ställen samtidigt, jag får dåligt samvete över att jag sätter min egen vilja och mitt välmående framför andras viljor nuförtiden.. och det suger. Men man måste faktiskt vara självisk ibland för att må bra i sig själv. Det får jag höra rätt ofta när jag psykbryter över att jag inte räcker till.)

Meeen nog om det, det var bara en liten parentes. Idag är det en bra dag, solen skiner, jag är på bra humör egentligen och vill bara krama alla människor jag älskar! Vill gå ut i solen igen, hoppa och skutta lite, men det får vänta tills det inte är halt ute längre ;) Vill ju inte ramla och slå ijhäl mig direkt!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0