HON FICK POJKAR KÖRA RÄTT IN I STEN, STICKA I VEN, BÖNA OCH BE. DOM GAV MIG ETT NAMN, KALLAS HÄRMED SJÄLVMORDSBLOND.

 

Längesen jag uppdaterade nu! Har haft lite annat för mig i veckan så bloggen har inte prioriterats! Men nu slänger jag in lite bilder på kvällens outfit! (fast jag har bytt från shorts till jeans nu, var inte helnöjd med ett par shorts som jag tappar hela tiden). Vet inte riktigt vad jag ska göra, det är fest i Linköping ikväll, men eftersom jag ska dit imorgon också blir det ett jäkla åkande fram och tillbaka hela helgen. Ska ju hem till Aneby imorgon på dagen också för att fira lillasyster som fyller år! Palla tåg och buss halva helgen liksom!
Måste fundera i några minuter!

Puss

Kommentarer
Postat av: Malin

Kom till Linkan ikväll, kanske du hinner träffa mig med? :D <3

2010-03-05 @ 17:04:19
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0