HEAVEN, WHAT THE HELL IS HEAVEN? IS THERE A HOME FOR THE HOMELESS? IS THERE HOPE FOR THE HOPELESS?

Nu har jag nog inte mycket kvar på min loggbok! Hoppas jag iallafall.. har ordbajsat som bara den, så ska bara slänga in lite mer blajj sen så får det räcka! Kan ju plugga lite hos Klara ikväll också, ska ta med mig datorn dit! På tal om det kommer det ju inte bli så himla kul att släpa med mig datorn, kläder till redovisningen imorgon och allt annat en tjej måste ha med sig när hon sover borta, ända bort till stationen! Kommer ju dö lite av ryggskott känner jag redan nu! Tur att det går bussar upp till Ryd kan jag ju tycka iallafall ;)

Jag ska spela så jäkla mycket guitar hero hos Klara ikväll, sjukt längesen jag spelade det känner jag! Ska se om takterna fortfarande sitter i ... Haha!
Imorgon blir det en lång dag i skolan, börjar redovisningsseminariet vid 8.00, sen har vi inte våran projekthandledning förrän 15.30! Blää. Men då hinner vi ju skriva på vårat arbete på död-timmarna där emellan och förhoppningsvis vara lediga på fredag! Vore ju GÖTT liksom!

Nu ska jag ställa mig i solen på balkongen en stund innan jag återgår till min loggbok! Sen ska jag packa och åka mot Linköpingtown!

PUSS :*

Kommentarer
Postat av: Malin

Hur många sidor har du skrivit? :O

2010-03-10 @ 16:15:50
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0